Har du inte en HUOLTOKIRJA med art.nr. 619 900 061 :roll: En servicebok alltså...... där har du ju alla serviceintervaller
1700 fick jag betala för min 100 timmars service .. Verkar vara stor skillnad mellan ÅF !
Mm, precis .. Men man har ju köpt två maskiner av han också så bra priser får han så låv å göra ! hehe
Citat från: "Pirken"Mm, precis .. Men man har ju köpt två maskiner av han också så bra priser får han så låv å göra ! hehe Ja det är väl där skillnaden ligger. Jag köpte min av Stefan, ochservade hos en handlare här hemma.
Citat från: "gurra-g"Citat från: "Pirken"Mm, precis .. Men man har ju köpt två maskiner av han också så bra priser får han så låv å göra ! hehe Ja det är väl där skillnaden ligger. Jag köpte min av Stefan, ochservade hos en handlare här hemma.Vart servade du??? Skoterhuset i Årsunda?? Den snåla gubben skulle jag fan inte unna en enda krona. Kunde fan inte ens få ett nyckelband trots handling för 150.000:-. SNÅLGUBBE
Citat från: "AtvHudik"Citat från: "gurra-g"Citat från: "Pirken"Mm, precis .. Men man har ju köpt två maskiner av han också så bra priser får han så låv å göra ! hehe Ja det är väl där skillnaden ligger. Jag köpte min av Stefan, ochservade hos en handlare här hemma.Vart servade du??? Skoterhuset i Årsunda?? Den snåla gubben skulle jag fan inte unna en enda krona. Kunde fan inte ens få ett nyckelband trots handling för 150.000:-. SNÅLGUBBEJapp, den "snålgubben" var det jag lämnade den till.Men det drabbar ingen fattig, blir jag missnöjd så köper jagstället och lägger ner det.