Kommer den som vägreggad ? //L
Citat från: "pålamalm"ska du dit ,,,,kjell Nix..ska du på mässan ?
ska du dit ,,,,kjell
Citat från: "Lillhajen"Kommer den som vägreggad ? //LTyvär inte , POLARIS ska bara släppa den som oreggat motorfordon!!??Så för att köra den ska du vara på en motorbana eller liknande,det kommer att bli en "EVENTSUCSE" säger POLARIS. Jag kallar det BULLSHIT!!!!!!!!!!!!!!!!
Citat från: "BEERHUNTER"Citat från: "Lillhajen"Kommer den som vägreggad ? //LTyvär inte , POLARIS ska bara släppa den som oreggat motorfordon!!??Så för att köra den ska du vara på en motorbana eller liknande,det kommer att bli en "EVENTSUCSE" säger POLARIS. Jag kallar det BULLSHIT!!!!!!!!!!!!!!!!Från mycket säkra källor kommer detta!!Produktnyhet från Polaris är att Polaris RZR kommer under den senare delen av 2008 registrerad som Quadricycle.
Citat från: "mattedd"Citat från: "BEERHUNTER"Citat från: "Lillhajen"Kommer den som vägreggad ? //LTyvär inte , POLARIS ska bara släppa den som oreggat motorfordon!!??Så för att köra den ska du vara på en motorbana eller liknande,det kommer att bli en "EVENTSUCSE" säger POLARIS. Jag kallar det BULLSHIT!!!!!!!!!!!!!!!!Från mycket säkra källor kommer detta!!Produktnyhet från Polaris är att Polaris RZR kommer under den senare delen av 2008 registrerad som Quadricycle.Hur sent ? Jag vill inte vara utan ,hur länge som helst!mvh, Bert