Nja, jag tror att om åf(gatquad.se) till mig hade haft ett demo ex på gården så hade han nog tagit loss den, men tyvärr så..........ingen Dinli på gården.
Citat från: "killevipp"Nja, jag tror att om åf(gatquad.se) till mig hade haft ett demo ex på gården så hade han nog tagit loss den, men tyvärr så..........ingen Dinli på gården.Tror du verkligen han gör ett ofrivilligt oljebyte pga nåt som antagligen inte ens är ett garantiåtagande så att ev. köpare inte kan provköra maskinerna. Låter lite för bra för att vara sant.
Citat från: "ICE_Junior"Citat från: "killevipp"Nja, jag tror att om åf(gatquad.se) till mig hade haft ett demo ex på gården så hade han nog tagit loss den, men tyvärr så..........ingen Dinli på gården.Tror du verkligen han gör ett ofrivilligt oljebyte pga nåt som antagligen inte ens är ett garantiåtagande så att ev. köpare inte kan provköra maskinerna. Låter lite för bra för att vara sant.Ja det kan man kanske tycka, men sån är han Våran vän Nonne på gatquad.se. Kan han lösa det så gör han :!:
Som sagt, kan Nonne lösa det, så gör han det ! Det är min bestämmda uppfattning. :!: PS shivaxl, nu vet inte jag vad du har för erfarenheter av kvinnor men OM du hittar en kvinna som använder 32mm stora tamonger redan innan de har svällt, så är hon MYCKET erfaren ! Mycket mer än du....garanterat !:lol: DS