Ren och fin
CiteraRen och fin kör inga du cam am ?
Din maskin blir bara grymmare och grymmare Grönis Hur funkar ledspotarna du har på lasträcket fram? Är det värt pengarna?
CitatRen och fin kör inga du cam am ?Nepp kör Suzuki Den är till salu nu pga byte till Can-am 650 elle Brute Force 750
nybyggda snorklar!(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)
Citat från: TorixPetrol skrivet 19 september 2010 kl. 22:01:13Din maskin blir bara grymmare och grymmare Grönis Hur funkar ledspotarna du har på lasträcket fram? Är det värt pengarna?hehe tack tack, det e bra drag i dom dock så e dom lite dyr men det e ju all LED teknik än. Men dom e nog värda det för dom funkar kalas 10W drar 0.75A ip 67 så man kan dyka med dom Jag e nöjda med mina.. hadde dom inte varigt så pass dyra har jag nog köpt fler och fyllt hela raket fram hähä
Citat från: Grönis skrivet 20 september 2010 kl. 06:43:18Citat från: TorixPetrol skrivet 19 september 2010 kl. 22:01:13Din maskin blir bara grymmare och grymmare Grönis Hur funkar ledspotarna du har på lasträcket fram? Är det värt pengarna?hehe tack tack, det e bra drag i dom dock så e dom lite dyr men det e ju all LED teknik än. Men dom e nog värda det för dom funkar kalas 10W drar 0.75A ip 67 så man kan dyka med dom Jag e nöjda med mina.. hadde dom inte varigt så pass dyra har jag nog köpt fler och fyllt hela raket fram hähäHehe, med nya snorklarna är det väl tur att LEDarna håller IP 67
Citat från: TorixPetrol skrivet 24 september 2010 kl. 20:34:30Citat från: Grönis skrivet 20 september 2010 kl. 06:43:18Citat från: TorixPetrol skrivet 19 september 2010 kl. 22:01:13Din maskin blir bara grymmare och grymmare Grönis Hur funkar ledspotarna du har på lasträcket fram? Är det värt pengarna?hehe tack tack, det e bra drag i dom dock så e dom lite dyr men det e ju all LED teknik än. Men dom e nog värda det för dom funkar kalas 10W drar 0.75A ip 67 så man kan dyka med dom Jag e nöjda med mina.. hadde dom inte varigt så pass dyra har jag nog köpt fler och fyllt hela raket fram hähäHehe, med nya snorklarna är det väl tur att LEDarna håller IP 67 hehe dom håller ip68 till å med läste jag så dom ska klara av 3 meters djup
Citat från: Grönis skrivet 24 september 2010 kl. 21:02:56Citat från: TorixPetrol skrivet 24 september 2010 kl. 20:34:30Citat från: Grönis skrivet 20 september 2010 kl. 06:43:18Citat från: TorixPetrol skrivet 19 september 2010 kl. 22:01:13Din maskin blir bara grymmare och grymmare Grönis Hur funkar ledspotarna du har på lasträcket fram? Är det värt pengarna?hehe tack tack, det e bra drag i dom dock så e dom lite dyr men det e ju all LED teknik än. Men dom e nog värda det för dom funkar kalas 10W drar 0.75A ip 67 så man kan dyka med dom Jag e nöjda med mina.. hadde dom inte varigt så pass dyra har jag nog köpt fler och fyllt hela raket fram hähäHehe, med nya snorklarna är det väl tur att LEDarna håller IP 67 hehe dom håller ip68 till å med läste jag så dom ska klara av 3 meters djup Då är det väll dax att förlänga snorklarna så du kan utnyttja IP68 plus att du kanske skulle ha en liten snorkel själv Grönis