Marqz: Upplevde du samma sak när däcken satt på SS fälgarna?Jag har inte haft nå problem med holeshot däcken på mina orginalfälgar.....
Citat från: MrGoose skrivet 12 oktober 2008 kl. 21:03:53Marqz: Upplevde du samma sak när däcken satt på SS fälgarna?Jag har inte haft nå problem med holeshot däcken på mina orginalfälgar.....Jo det var samma då om inte värre.Fick till och med en fälg utbytt och en hjulhubb men det blev bara lite bättre efter det.Så jag köpte vägdäckefter det.Kanske var däcken fredags exemplar.
HejNu kanske jag e ute å cyklar, men blir det inte bättre med mönstret åt samma håll på fram däcken?? elr
Ska vi prata däck eller visar vi upp våra fyrhjulingar här?
En gammal vinterbild,eftersom snön snart är här.(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)
Citat från: Lind-800 skrivet 13 oktober 2008 kl. 19:12:57En gammal vinterbild,eftersom snön snart är här.(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..) Fin bild. Har du ingen grym bild på din can am ds 450?
Robban86 here it comes........(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)