Skaffat gamla platta sadeln... Tycker det blev skitsnyggt!!! (Bild borttagen i citat, klicka för att se bild..)
Citat frÃ¥n: MrGoose skrivet 12 oktober 2008 kl. 18:21:45Skaffat gamla platta sadeln... Tycker det blev skitsnyggt!!! (Bild borttagen i citat, klicka för att se bild..)Det där vart bra!!Du vet inte av nÃ¥n fler platt sadel?Skulle haft en oxÃ¥
Citat frÃ¥n: Marqz skrivet 12 oktober 2008 kl. 19:33:06Citat frÃ¥n: MrGoose skrivet 12 oktober 2008 kl. 18:21:45Skaffat gamla platta sadeln... Tycker det blev skitsnyggt!!! (Bild borttagen i citat, klicka för att se bild..)Det där vart bra!!Du vet inte av nÃ¥n fler platt sadel?Skulle haft en oxÃ¥ Nej.... Jag va lite full i fan och ringde pÃ¥ en annons i närheten av mig som skulle sälja en -06:ns Dinli med lite mil pÃ¥, och frÃ¥gade om han ville byta sadel innan han sÃ¥lde den....Han fick ett par hundra för besväret....
Tycker att det ser ut som att du har förstora fälgar
Marqz: Upplevde du samma sak när däcken satt på SS fälgarna?Jag har inte haft nå problem med holeshot däcken på mina orginalfälgar.....