En kalasmaskin är ju helt klart Kymco 300 Maxxer med 3års Garanti 49.900:- med rikssträckade service och delar med minst reklamtioner på maskin och huvudkontoret ligger i ÖstersundProvkör den så förstår du! :wink:
En sak som jag har funderat på, hur är det egentligen att fara fram på grusvägar? Man har ju bara ena hjulparet i hjulspåren. Blir det inte lite vingligt? Finns ju en massa grusvägar häromkring. Och med mitt lokalsinne så är det nog bäst att man kommer många mil på en tank, och att fanskapet inte går sönder mitt på skogen.
Citat från: "Pv544"En sak som jag har funderat på, hur är det egentligen att fara fram på grusvägar? Man har ju bara ena hjulparet i hjulspåren. Blir det inte lite vingligt? Finns ju en massa grusvägar häromkring. Och med mitt lokalsinne så är det nog bäst att man kommer många mil på en tank, och att fanskapet inte går sönder mitt på skogen.Jag har ju kört en hel del grusväg i moppeålder, på min 125cc offroadmc. och så har jag haft en offroad mc nyligen också. KLR 650, men vad jag undrade egentligen HUR vingligt det blir?Komma ut i lösgrus i en kurva med en tvåhjuling kan ju kännas lite spooky. Borde väl vara bättre med 4 hjul.Har också funderat på en GPS.Blir det till att köpa en dyrare fyrhjuling, så lär jag nog sälja min landsvägshoj. Köpte en CBR 1000f -87 i somras, så helst skulle man ju vilja ha en billigare modell, så jag kan ha hojen kvar också!
Citat från: "ingemar"En kalasmaskin är ju helt klart Kymco 300 Maxxer med 3års Garanti 49.900:- med rikssträckade service och delar med minst reklamtioner på maskin och huvudkontoret ligger i ÖstersundProvkör den så förstår du! :wink:En Kymco 300 Maxxer, i skogen med vagn 8O Funkar verkligen det, är inte det en ren vägmaskin :roll:Den är skön att köra på vägen, men tror den är lite liten för "pv544"Kymco mxu, 500an är helt ok. :wink: