Citat från: "Hubbe"Men ditt uppträdande är utanför alla gränser, den enda som beter sig som en idiot här i tråden är du och jag undrar varför ditt inlägg inte är borttaget av moderatorer? hade ngn annan som inte har samröre med en åf så hade det vart väck... Pinsamt och jag hoppas att du inte representerar denada i åsikter...[/quoteVarför skulle inlägget tas bort? alla har fått säga sitt... på sitt vis och än så länge så är det bara språkbruket som varit lite hårt....(gränsfall)Men ett tips till alla: Vårda språket även om åsikten är fri.Varför, jo på de flesta forum är det inte ok att kalla andra för apor och idioter eftersom det är en form av personangrepp även om det i detta fall gällde samtliga som inte tyckte den var fin, men det kanske är högre i tak här.
Varför skulle inlägget tas bort? alla har fått säga sitt... på sitt vis och än så länge så är det bara språkbruket som varit lite hårt....(gränsfall)Men ett tips till alla: Vårda språket även om åsikten är fri.
Om det behövs en fotbolls plan för att vända så den ju inte "körbar". Men av någon konstig anledning så gillar jag den. Men det kanske bara bevisar att jag är lite sjuk i huvet :-)