Lörd 22/10 låter som ett jävligt bra förslag!! Jag ska bara bocka tillbaka mina backspeglar först.... Hur kan det vara så svårt att hålla en fyrhjuling på rätt köl??
jag blir så J#VLA avundsjuk på er sörlänningar.... :evil:
Citat från: "daffan"jag blir så J#VLA avundsjuk på er sörlänningar.... :evil: med all rätt! för vi har väldigt kul när vi träffas :twisted: Men måste ju finnan fler än du som bor där uppe och har hoj? Som du kanske sett på bilderna så hänger även 2-hjulare med oss ut och det borde det ju finnas en hel hög av där uppe. Det är bara att försöka dra ihop något, även om man bara är 2 så är det roligare än att sprätta grus själv.
Citat från: "Jonas Bergh"Citat från: "daffan"jag blir så J#VLA avundsjuk på er sörlänningar.... :evil: med all rätt! för vi har väldigt kul när vi träffas :twisted: Men måste ju finnan fler än du som bor där uppe och har hoj? Som du kanske sett på bilderna så hänger även 2-hjulare med oss ut och det borde det ju finnas en hel hög av där uppe. Det är bara att försöka dra ihop något, även om man bara är 2 så är det roligare än att sprätta grus själv.Jo dom finns nog, men dom verkar vara jävligt hemliga , får nog annonsera i lokaltidingarna...
jag är med den 22.tackar för helgen, de var tokskoj..lance