Tack ska du ha E-fire!Då kan jag ju rada upp några frågor som kommer höra till när jag väl sitter på mitt exemplar;#Effektsystem, som du nämner E-fire. Vart köper jag och vilka passar till maskinen?#Fjäderbytet. Är det lätt att göra själv och vart får jag tag i fjäder och vilken är ämnad för just Goes?#Vart sitter strypningarna och hur gör jag för att så effektivt som möjligt bli av med dom?Tackar!
Jag får tacka så mycket för all hjälp!Det verkar som att jag äntligen har fått tag i en nu. Bör vara klar i slutet av kommande vecka.Då kommer min första fråga:Är det klokt att vänta med att ta bort strypningar och liknande tills jag kört in motorn ordentligt?
ETT TIPSVänta till förstasevicen med att ta strypningen.pga att det är ventilspelskontroll då.om det skulle vara ngr problem med spelet el dyliktel att det händer ngt så är det ju inga problem med garantier och dyl.20mil går ju ganska fort.jag menar då behöver du inte vara orolig.självklart så är maskinen byggd utan strypningar, men bara för säkerhetsskull.Beroende på vad du har för åf (hur flexibel han är).