varför klagar ni så himla mycket. åk och köp en ny maskin av de riktiga märkes återförsäljarna.( ni som gjort det behöver inte ta åt er). detta är problemet med att köpa av import företagen. men ja förstår er samtidigt ,för hade det inte vart pga så hade ni inte kunnat åka den maskinen ni har vägreggad.
köpte min brute force av dom för ett halvår sedan. Blev vid köpet lovad en kawasaki orginal hastighetsmätare som kan visa km/h. Inget jag krävde utan dom sa att dom redan hade lovat en ny mätare till en tidigare kund så det var självklart att samma gällde mig. Men hur blev det sen...........?? Fortfarande ingen mätare. Hur svårt kan det vara att beställa en reservdelsmätare från någon av alla kawaski återförsäljare i Sverige....tillräckligt svårt för att four by four inte ska klara av det tydligen. Jag har kontaktat dom flera gånger, och får då som svar att det har blivit förseningar från deras leverantör( i ett halv år )Jag är besviken !!
Citat från: "Mottez"köpte min brute force av dom för ett halvår sedan. Blev vid köpet lovad en kawasaki orginal hastighetsmätare som kan visa km/h. Inget jag krävde utan dom sa att dom redan hade lovat en ny mätare till en tidigare kund så det var självklart att samma gällde mig. Men hur blev det sen...........?? Fortfarande ingen mätare. Hur svårt kan det vara att beställa en reservdelsmätare från någon av alla kawaski återförsäljare i Sverige....tillräckligt svårt för att four by four inte ska klara av det tydligen. Jag har kontaktat dom flera gånger, och får då som svar att det har blivit förseningar från deras leverantör( i ett halv år )Jag är besviken !!Ja tänk om du hade köpt från funride.se som jag tipsade om så hade du inte bara fått mätaren monterad utan du hade fått hela hojjen billigare Lycka till med Four by Four :wink: