Rollho Skrivet: Lör Mar 15, 2008 3:07 am Rubrik: -------------------------------------------------------------------------------- Fullt spett! Min visade 140 på mätaren när jag dreva 16/36, ska kolla med gps nån dag.. Men det blir stor skillnad tycker jag! Säg gärna till när du har tagit en full repa får vi se vad mätaren visar!!
Vågar man köra fortare när man är berusad (Givetvis förstår jag att du inte menar det utan en sådan repa att du vågar köra för fullt)
Citat från: "Narmasil"byta bakdrev är då skitlätt på Hyosungen, lär väl vara samma på raptor... 4 skruvar och ta bort hjulet, så "trixar" du det förbi hjulnavet osv, lätt lätt!Men snälla du har du läst inläggen du verkar inte vara med på banan?
byta bakdrev är då skitlätt på Hyosungen, lär väl vara samma på raptor... 4 skruvar och ta bort hjulet, så "trixar" du det förbi hjulnavet osv, lätt lätt!
Hur som helst så var jag inteligent nog att beställa 36 bakdrev samtidigt som framdrevet. Med det ska det ju inte vara något problem med kedjan. Är det väldigt bökigt att byta bakdrev? Jag ger mig nog på det nästa år. När beror på hur roligt nyår blev! Gott nytt år på er!
men men? jag ändrade mitt inlägg men icke sa nicke att det blev ändrat, jag läste inte allt från början men nu har jag gjort det :oops: