Nu vill jag inte trampa någon på tårna, men personligen tycker jag att den nya karossen inte var mycket att ha...fronten är alldeles för vräkig och plastig, och liknar mer någon av de där amerikanska Jätte-SUV´arna som bara går att köra på slät väg.."Gamla" karossen är fortfarande snyggast...mer "utility" över den, samt smäckrare och smidigare...(hur nu en 4x4 utility-maskin kan se smäcker ut, men CF Moto fick till det, iaf gamla fronten)
Detta är INGEN ny CF moto utan det är en NewForce 500cc som tillverkas i Taiwan, dom i sin tur köper motorn av CF moto.
Citat från: "SL55"Detta är INGEN ny CF moto utan det är en NewForce 500cc som tillverkas i Taiwan, dom i sin tur köper motorn av CF moto.Ja ja... Kalla den NewForce, Nor CAT, FastPower eller vad du vill men den kommer iaf från samma tillverkare.Motor, ram, bakparti, drivlina är samma och tillverkas av CF Moto.Sen att dom monteras i Taiwan skrev jag ju i mitt första inlägg.Men kan detta vara en nyhet från CF Moto eller är det bara ett annat företag som spunnit vidare på CF Moto???
Newforce är ett eget företag har ej med CF att göra i varken utveckling eller försäljning, motorn köper dom av CF moto, så detta är en egen modell, ej fastpower, CF eller goes, nämnda 3 maskiner har allt precis samma, Newforce har eget modell program. Fastpower maskinerna köps av ATV sweden...