Citat från: "gurra-g"Citat från: "MuddMaster"Nå hur fort går en can am 800?ca 120 enligt mätaren.Min gör över 130, enligt mätaren... :?
Citat från: "MuddMaster"Nå hur fort går en can am 800?ca 120 enligt mätaren.
Nå hur fort går en can am 800?
Citat från: "Tarzan"Citat från: "gurra-g"Citat från: "MuddMaster"Nå hur fort går en can am 800?ca 120 enligt mätaren.Min gör över 130, enligt mätaren... :?Så pass, är det med orginal 26"?
Citat från: "gurra-g"Citat från: "Tarzan"Citat från: "gurra-g"Citat från: "MuddMaster"Nå hur fort går en can am 800?ca 120 enligt mätaren.Min gör över 130, enligt mätaren... :?Så pass, är det med orginal 26"?Med mina vägdäck...
Citat från: "Tarzan"Citat från: "gurra-g"Citat från: "Tarzan"Citat från: "gurra-g"Citat från: "MuddMaster"Nå hur fort går en can am 800?ca 120 enligt mätaren.Min gör över 130, enligt mätaren... :?Så pass, är det med orginal 26"?Med mina vägdäck...Ja då så, dom är ju mindre än orginal, eller?
Citat från: "gurra-g"Citat från: "Tarzan"Citat från: "gurra-g"Citat från: "Tarzan"Citat från: "gurra-g"Citat från: "MuddMaster"Nå hur fort går en can am 800?ca 120 enligt mätaren.Min gör över 130, enligt mätaren... :?Så pass, är det med orginal 26"?Med mina vägdäck...Ja då så, dom är ju mindre än orginal, eller?Nope.. samma höjd..
Citat från: "Tarzan"Citat från: "gurra-g"Citat från: "Tarzan"Citat från: "gurra-g"Citat från: "Tarzan"Citat från: "gurra-g"Citat från: "MuddMaster"Nå hur fort går en can am 800?ca 120 enligt mätaren.Min gör över 130, enligt mätaren... :?Så pass, är det med orginal 26"?Med mina vägdäck...Ja då så, dom är ju mindre än orginal, eller?Nope.. samma höjd..Dom har väl mindre friktion kan man tänka, snyggt blev det i alla fall. :wink: