Aldrig några problem, köpt MASSA ifrån ebay i usa,tyskland.italen mm,mm Frakten får man kolla upp om den inte står längst ner på aktuell sida för saken du är intesserad av.Kolla alltid säljarens andra affärer och feedback också, Om det finns negativa feedbacks hos en försäljare så kolla upp vad köparen har skrivit, Oftast kan det vara så att det är köparen som har klantat sig och inte kollat att det är just rätt vara köparen skulle ha, Köparen kan klandra säljaren för detta ibland, Så kolla!Lycka till!
personligen känner jag mig inte trygg med paypal och köper bara av handlare som accepterar ett kort-nr. sen har jag en möjlighet via min bank (swedbank) att skapa ett digitalt engångskort med cv-kod (eller va det heter). Du väljer själv hur mkt pengar det skall finnas på det kortet och hur länge det är giltigt. Säljaren drar pengarna från kortet och du kan direkt efter det stänga ner kortet så ingen annan kommer åt det (ifall du dragit upp det tillgängliga beloppet lite för att säkra förändrade växlingskurser etc). Klart bästa och säkraste sättet enligt mej, men långt ifrån alla handlare kan dra direkt från kortnummer tyvärr.