dem börjar bli lite snälla nu Det är riktigt frustrerande detta, för jag vet vem vem som stal den och försäkrings bolaget med, men han som stal den verkar inte vilja berätta vart han gjort av den.Dem ringde igår från folksam och dem håller på och värderar den, så hoppas jag inte blir missnöjd!
Citat från: "inzane1000"dem börjar bli lite snälla nu Det är riktigt frustrerande detta, för jag vet vem vem som stal den och försäkrings bolaget med, men han som stal den verkar inte vilja berätta vart han gjort av den.Dem ringde igår från folksam och dem håller på och värderar den, så hoppas jag inte blir missnöjd!Om du vill så kan du ju lämna ut adressen osv så ska den faan få 3timmar terapi i ett skogsområde av mej troligt många hugande frivilliga...
Citat från: "Respekt"Citat från: "inzane1000"dem börjar bli lite snälla nu Det är riktigt frustrerande detta, för jag vet vem vem som stal den och försäkrings bolaget med, men han som stal den verkar inte vilja berätta vart han gjort av den.Dem ringde igår från folksam och dem håller på och värderar den, så hoppas jag inte blir missnöjd!Om du vill så kan du ju lämna ut adressen osv så ska den faan få 3timmar terapi i ett skogsområde av mej troligt många hugande frivilliga... Jag är med !!!!!!! :evil: :twisted:
Lägg ut killens namn adress tel nummer och helst hans person nummer så beställer vi en jävla massa skit i hans namn från internet. Jag kan sponsra med första inbetalningen på TV avgiften åt den jäveln.