Är du nöjd med ditt ljuse efter omkopplingen? Trevligt att du gillade artikeln, alltid kul med feedback. Har sett att du är aktiv både på Riders och här. Kul med fler folk.Nästa projekt är att få backlyset att lysa så fort man lägger i backen.
Ja något underläge är det aldrig tal om men visst önskade man att man hade riktiga däck så att man kunde visa alla hur bra Polarisen är :wink: Ja override knappen är störig... jag märkte av det irriterande momentet i pressade situationer dä man verkligen behövde fyrhjulsdrift när man backade med (typ i gyttja).Apropå strålkastaren på styret tänkte jag försöka koppla in den snart också så att den tänds vid helljus... då slipper man ju köpa extraljus
Citat från: "werecat"Ja något underläge är det aldrig tal om men visst önskade man att man hade riktiga däck så att man kunde visa alla hur bra Polarisen är :wink: Ja override knappen är störig... jag märkte av det irriterande momentet i pressade situationer dä man verkligen behövde fyrhjulsdrift när man backade med (typ i gyttja).Apropå strålkastaren på styret tänkte jag försöka koppla in den snart också så att den tänds vid helljus... då slipper man ju köpa extraljus HejPå quadmodellen som du har, samma som jag, kan jag glädja dig med att det är bara att skaffa rätt lampa hos åf och koppla in den i kontaktstycket som ligger bakom lampan uppe vid styret så har du hel på alla tre och halv på dom 2 i fronten, bra va.