Med tanke på att mätarna brukar visa helt galet på vissa maskiner så säger det egenligen ingenting att mätaren visade 150 knyck, det kan lika gärna visat 140. Ta och kontrollmät/kallibrera mätaren med en GPS. Oftast känner man någon som känner någon som har en GPS.Då får man svart på vitt (eller andra kulörer) hur fort den går samtidigt som man får reda på hur fel (rätt) ens egen mätare visar. Kan vara bra om man själv vill hålla hastighetsbegränsningarna.
Drygt 130 på 4:an sen vinglar det så jehfligt eftersom jag har 5mm utstick på dubben men när det blev isbana på vägen och man höll runt 100 blås o gasade till var den kvickt upp i 160 utan att varvstoppet slog i och eftersom man har dubbat orkar den nog med de hastigheterna. Har jmf med polarens LTZ upp till 120 som är provmätt den visar lika som min mätare.Har revbox, 15 drev, DJ, uni, 160 men har inte fått det förb%&(!ade avgass:et än på 6 veckor...
fan det är tydligen dinli man ska ha, 150- 160km/h?? Hur lång tid tar det att komma dit då? Måste ju gå grymt segt på slutet, eller?Har inte provat min 700 utan speedsensorn, men gissar på runt 140.