Som rubriken säjer, finns det inte en funktion i forumet så att man kan anmäla ev inlägg eller tråd? Med tex V bulletin så kan man få en flik under användarens avatar, där man kan anmäla inlägget.Jag tänker mest på alla som postar trådar utan att söka först, jag finner det lätt irriterande när folk inte söker innan dom postar. Även dubbelposter är rätt vanliga. (ofta pga att forumet laggar, skyller inte å nån)Jag vill inte låta som en gnällspik, men allt som kan förbättra forumet är bra.Och blir det enkelt att göra dessa anmälningar så gör det även livet mycket enklare för er moderatorer/admins.
jag kan plocka bort mina dubbel inlägg hur länge som helst har gjort det några gånger .vet inte hur det är med trådar dock. men sen om det var ett år sedan som en tråd gammal tråd änvändes senast så tycker jag det kan vara okej att skapa en ny tråd i ämnet...
Citat från: "gurra-g"Som rubriken säjer, finns det inte en funktion i forumet så att man kan anmäla ev inlägg eller tråd? Med tex V bulletin så kan man få en flik under användarens avatar, där man kan anmäla inlägget.Jag tänker mest på alla som postar trådar utan att söka först, jag finner det lätt irriterande när folk inte söker innan dom postar. Även dubbelposter är rätt vanliga. (ofta pga att forumet laggar, skyller inte å nån)Jag vill inte låta som en gnällspik, men allt som kan förbättra forumet är bra.Och blir det enkelt att göra dessa anmälningar så gör det även livet mycket enklare för er moderatorer/admins.Då kan någon förklara för mej hur f*n man söker. Jag gick in på sök och sökte på 700r i yamaha inte ett napp. Jag har inte lyckats sedan jag blev medlem på forumet och jag har provat allt även kompisar har gått bet. Så jag har fullförståelse att folk postar nya trådar för det kommer jag att göra även i framtiden. Om du inte vill läsa flera trådar om samma ämne hoppa förbi tråden och ta nästa.