Om den är strypt eller ej har ja ingen aning om, men däremot vet jag att det finns ett övervarvningsskydd iaf på min 350, står mer om det i handboken.Har du nå´n bränslemätare på din 700? (springpojken), finns ingen på min lite knepigt att ha koll hela tiden dels när man tankar men oxå när man e ute och kör, har ju reserv iof men ändå.
Okej det är bra, annars får jag prata med åf..Min arbetsgivare som köpt den så jag kan ploga snö i vinter..Dock något jag undrar över, så får jag till och från ofrivilliga motorstopp, helt egentligen utan anledning. Detta är på låga varv, tex när man backar långsamt eller kör framåt långsamt så kan den stanna.. Även om den står ett tag på tomgång så kan den rätt som det är bara dö. Den startar direkt men varför är det så? Är det för den inte är inkörd än? :S, är det för att det är nytt system, insprut? På den andra med förgasare var det inga problem med detta.
du vet väll om du beställt en terräng reggad eller väg reggad som trerräng reggad behövs dom ej strypas
en till fråga, behövs varken backspeglar eller blinkers på terrängreggad? finns ju inte det på maskinen =)