självklart tycker VI att det är roligare att köra i skogen än att titta på den, men vad ger OSS rätten att förstöra den för vårt egna höga nöjes skull? Det är trots allt fler som bor i landet och 500års naturhistoria kanske inte är det lämpligaste att köra sönder.
Rent spontant efter att tittat på bilderna.Är det inte lite brett mellan hjulspåren för att vara fyrhjuling?Men det kanske är fotovinkeln som "leker" med ögat
15-16
Jag blir så förbannad när man får höra sånt hära..Är det så j#%la svårt att hålla sig på de plater som man får köra på.Om man skulle resonera som vissa gör här på forumet så skulla man jukunna skippa andra regler oxå.... skulle kanske ta och åka på cykelbanan med bilen oxå eller?? VAD ÄR SKILLNADEN?Bevara de FÅ skogar som finns kvar...
Citat från: "Timo"Jag blir så förbannad när man får höra sånt hära..Är det så j#%la svårt att hålla sig på de plater som man får köra på.Om man skulle resonera som vissa gör här på forumet så skulla man jukunna skippa andra regler oxå.... skulle kanske ta och åka på cykelbanan med bilen oxå eller?? VAD ÄR SKILLNADEN?Bevara de FÅ skogar som finns kvar.....jag håller med timo....ni leker runt som små barn o förstör skogar o våtmarker mm....skulle det vara kul om det brännde runt en atv i erat sovrum tex...ja..djuren sover faktiskt i skogen.... 8O eller om det kom en stor jävl# atv o körde över er....ni kanske födds till skalbagge i nästa liv... 8O näää jag säger som jag brukar göra...KÖR BANA!!!!!!.... 8O