Nops har inte provat själv.
Ett annat trick som inte kräver några större förar kunskaper är helt enkelt att ta av dig alla kläder och kör genom stan näck. Lovar att det ger lika många blickar om inte fler än om du skulle åka på bak hjulen.
Citat från: "STENE"Ett annat trick som inte kräver några större förar kunskaper är helt enkelt att ta av dig alla kläder och kör genom stan näck. Lovar att det ger lika många blickar om inte fler än om du skulle åka på bak hjulen. jag och min svåger åkte bara i badskorts i sommras, det sågs visst lite "speciellt" ut sägs det..
Citat från: "atvmicke"Citat från: "STENE"Ett annat trick som inte kräver några större förar kunskaper är helt enkelt att ta av dig alla kläder och kör genom stan näck. Lovar att det ger lika många blickar om inte fler än om du skulle åka på bak hjulen. jag och min svåger åkte bara i badskorts i sommras, det sågs visst lite "speciellt" ut sägs det..DÅRE... Hur vågar du äns nämna att du inte åker i full skyddsmundering.. Nu kommer du få dina shorts varma.. "Vänta till våren å + grader, annars är väl "risken" att det inte blir så mycke att visa "- Det har jag inte när det är varmt heller. Men den luktar som en stor
Nohander nofooter är basic,
CiteraNohander nofooter är basic, okej o vad kommer sedan då, är ju ny innom freestylåkning så deta är intresant basick o lite till kan jag redan