Jodå!Lusten finns alltid. Räkna med mig också till helgen.Ska bli kul att testa X2:an på bana. :twisted:Jag lovar att hålla mig ur vägen.
Citat från: "GoesPappan"Se om man ska ta med lillflickan med o hennes 90cc Fyrhjuling.......Inga mer som har smottingar med maskiner som vi kan lära upp lite....jag har en 6 åring här hemma som har en 50cc som behöver rastas.......men hon är blyg som tusan å vågar mest köra där hon känner igen sig än så länge.men visst tror jag att hon vill följa med nån gång....dax att uppdatera listan inför söndag igen.......Min flicka e 4 o hon e lite så med så lönge hon inte träffar någon likasinnad ...då blir det fart på henne.....Får se om hon hänger på med maskinen......90cc1st Goes 450X 2st Renegade 1st Suzuki 450 ltr 1st Smc 2501st Goes 520 (för du har väll inte fått skylten än) :roll: ****räknar vidare**** nån som kan prata med dinli grabbarna från Ljunsbro om dom är intreserade ?Håkan P: hadde du tid/lust att följa med på söndag och åka?
Se om man ska ta med lillflickan med o hennes 90cc Fyrhjuling.......Inga mer som har smottingar med maskiner som vi kan lära upp lite....
1st Goes 450X2st Renegade1st Suzuki 450 ltr1st Smc 2501st Goes 5201st Polaris x21st Polaris outlaw1st Dinli****räknar vidare**** Hur är det med Timo då ?Har pratat med jimmy och han trodde att han skulle till askersund , ska tjata lite på han.Ska ringa till ljungsbro grabbarna och fråga om dom är sugna.Red-stuff kommer med det ska jag se till Kul att du lägger ner lite tid på det här kyozo Ska vi grilla den här gången med ?
Annars får vi använda spadarna ett tag innan vi kan köra på måndag.