Jag vet lite vägar man kan fara på upp emot tjällmo via Ljungsbro med lite sjöar o fina grillplattser på om vi ska göra en lite utflykt framåt våren..
jag har en förundran angående en riktig quad bana. visst är det la skoj att harva runt på cross banan i gammalkil men det skulle vara riktigt skoj att få testa en riktig quad bana. finns det verkligen inte någon i trakterna runt linköping ? någon som vet vart närmsta är ? Jag mailade nämligen LMS idag o fick som svar att quad körning va inte intressant för dom ...
Citat från: "Red-Stuff"jag har en förundran angående en riktig quad bana. visst är det la skoj att harva runt på cross banan i gammalkil men det skulle vara riktigt skoj att få testa en riktig quad bana. finns det verkligen inte någon i trakterna runt linköping ? någon som vet vart närmsta är ? Jag mailade nämligen LMS idag o fick som svar att quad körning va inte intressant för dom ...Borkhult utanför Åtvideberg fins det en crossbana man kan åka på..Även i motala/Dunterberget får man köra i hop med vanliga crossar...Enl svemo får man träna med vanliga crossar...LMS e så svaga för förnyelser....svagt,,,,
Citat från: "GoesPappan"Citat från: "Red-Stuff"jag har en förundran angående en riktig quad bana. visst är det la skoj att harva runt på cross banan i gammalkil men det skulle vara riktigt skoj att få testa en riktig quad bana. finns det verkligen inte någon i trakterna runt linköping ? någon som vet vart närmsta är ? Jag mailade nämligen LMS idag o fick som svar att quad körning va inte intressant för dom ...Borkhult utanför Åtvideberg fins det en crossbana man kan åka på..Även i motala/Dunterberget får man köra i hop med vanliga crossar...Enl svemo får man träna med vanliga crossar...LMS e så svaga för förnyelser....svagt,,,,vad är det för regler om man tränar ihop med vanliga crossar :?: krav på utrustning mm (på dunteberget) :?: föresten jag är på om det blir en lång tur upp emot tjälmo skogarna......om ja gfått mina grejer då förståss Goespappa: har du hört nått om allt fans hemma eller var nått restat av min beställning :?: Edit :jobba inte ihjäl dig nu när du är själv (hörd vad som hänt med din kolega......tråkitgt att det ska behöva gå så illa
hadde gärna åkt om jag hadde fått mina grejer nån gång