....gjorde egna bukplåtar i durkaluminium, även in uder fotstegen Mycke bättre och tåligare än org!/Sniprus
Som rubriken lyder, så vad har ni på gång med era maskiner? I morgon tisdag ska jag hämta lite aludurkplåt och göra hasplåtar, ska försöka få ihop huvudplåten under tiden min sambo håller på o gör service på min 740ia.. & på frågan "kan du lägga upp en mall till mig?" givetvis kommer jag lägga upp mall här i forumet..
....gjorde egna bukplåtar i durkaluminium, även in under fotstegen Mycke bättre och tåligare än org!/Sniprus
Till en TGB?
....Xenon är oxå hur bra som helst Det är en otrolig skillnad att åka på kvällen mot förut
Nej, jag har ingen mall, gjorde den på "fri hand". Tror att jag hade 2.7mm alu och det blev 3 delar, en i fram, en stor i mitten (bockad på 3 ställen plus alla kanter) som täcker fotplattorna och slutligen en under bak... Har inte hunnit med drivskydden än. Háde /Sniprus
Citat från: "Sniprus"....gjorde egna bukplåtar i durkaluminium, även in under fotstegen Mycke bättre och tåligare än org!/SniprusTill en TGB?
Citat från: "QL"Citat från: "Sniprus"....gjorde egna bukplåtar i durkaluminium, även in under fotstegen Mycke bättre och tåligare än org!/SniprusTill en TGB? :roll: öhh Nej!Läs tråden en gång till.... :wink:
Citat från: "Sniprus"Citat från: "QL"Citat från: "Sniprus"....gjorde egna bukplåtar i durkaluminium, även in under fotstegen Mycke bättre och tåligare än org!/SniprusTill en TGB? :roll: öhh Nej!Läs tråden en gång till.... :wink:Åh, förlåt... Jag trodde tråden låg i ett TGB forum.