Skaffa en ny pojkvän med garage! Då slipper du bekymmer med hojen.. :wink:
Citat från: "Tarzan"Skaffa en ny pojkvän med garage! Då slipper du bekymmer med hojen.. :wink:Var det en inbjudan eller? :-)Kanske prata med tv4:a Ensam Atv förare söker.. :-)Jag hade min linhai ute under ett år då jag inte hade garage. Och det var inte några större problem förutom att gasvajern frös några gånger. Men med lite tur så kommer inte det att vara några problem. Men om di skall göra smörja den så kolla att du använder ett fett/olja som inte fryser.
Min står uteDet var ett snö/istäcke på den imorse, och man fick trycka/banka lite på knapparna för att dom skulle reagera så att den startade, men inga problem annars.Varmkör motorn så att oljan cirkulerar ordentligt innan du börjar gasa, och ha inte lysen på när du inte åker (tex när du varmkör den), så brukar batteriet klara sig, om du inte lämnar det för länge utan laddning/körning.Jag har sprutat in lite silikon-spray i tändningslås, knappar och sånt så att det inte ska lägga sig vatten i dom och frysa, så nu ska det fungera utan problem nästa gång jag ska ut./Peter
Citat från: "Tarzan"Skaffa en ny pojkvän med garage! Då slipper du bekymmer med hojen.. :wink:HAHAHAHAHA Den var bra den Men det är fan mer bekymmer med karlar än med 4hjulingar