Passade på att inhandla ett extraljus för ATV, nyhet på Biltema. 379 kr.Monterade i kväll på styret och körde en timme i skogen. Går att vrida upp å ner, runt 360 grader horisontellt, om man vill. För min egen del var det ett perfekt kompliment till mina Warn traillights, när ett vägval skulle göras kunde man syna av genom att vrida lyset och när man bestämt sig hade man ljuskäglan dit styret pekade. Är enkel att montera av om man inte vill se ut som en ATV-nörd när man svänger förbi kiosken för att köpa tidning.....//L
Citat från: "Lillhajen"Passade på att inhandla ett extraljus för ATV, nyhet på Biltema. 379 kr.Monterade i kväll på styret och körde en timme i skogen. Går att vrida upp å ner, runt 360 grader horisontellt, om man vill. För min egen del var det ett perfekt kompliment till mina Warn traillights, när ett vägval skulle göras kunde man syna av genom att vrida lyset och när man bestämt sig hade man ljuskäglan dit styret pekade. Är enkel att montera av om man inte vill se ut som en ATV-nörd när man svänger förbi kiosken för att köpa tidning.....//LSååå.. vart e bilderna då?
Citat från: "Tarzan"Citat från: "Lillhajen"Passade på att inhandla ett extraljus för ATV, nyhet på Biltema. 379 kr.Monterade i kväll på styret och körde en timme i skogen. Går att vrida upp å ner, runt 360 grader horisontellt, om man vill. För min egen del var det ett perfekt kompliment till mina Warn traillights, när ett vägval skulle göras kunde man syna av genom att vrida lyset och när man bestämt sig hade man ljuskäglan dit styret pekade. Är enkel att montera av om man inte vill se ut som en ATV-nörd när man svänger förbi kiosken för att köpa tidning.....//LSååå.. vart e bilderna då? Ständigt denna Tarzan... Mobilen räckte inte riktigt till i skogen, kommer bild om ingen annan hinner föra "at the break of dawn...."//L