Citat från: "QuadMaster"Bättre svar.
okej..deta är ganska tungt att erkänna men jag håller med dej FLEXBERT till 100% har tänkt köpa ny maskin och tänkte då ha köpt en nyare 4t först men har ändrat mej köper helre gammalt o 2t än ny o dyr 4t. beroende på att de är mycke service mycke krångel o så med nya 4 taktare, pratade med en som kört cross i hela sitt liv o han sa det att jag absolut inte borde köpa 4taktare, dom låter mycke men effekten sakans, o sen krånglar dom mer o felen är dyrare.vill man ha en hoj som alltid fungerar så ska de vara 2takt:Pmiljöaktivisternas fel att 2taktarna är på väg bort, o de får vi betala tyvärrmen på ATV ska de vara 4t, men inte quad
hade gött lägg ner nu var snäll
Citerahade gött lägg ner nu var snäll nee men denna trååden tycker jag e vettig men på många anndra ställen rettar han väl folk :wink: men jag är väl inte bättre :oops: okej kanske att nek har rätt att de är lite drift säkrare på vanlig väg men om man pratar på banana då är 2T överlägset enligt mej. sen har jag plågat min blaster i 1 år utan att röra en skruv så helt åt helvete kan de inte vara med driftsäkerheten hellero den var körd i 2-3 år innan dess me så :wink: