desamma
Citat från: "QuadMaster"desamma hah, tönt.
Citat från: "TAZ"anntalet VLS åkare i sverige är nog ganska lätt räknade, så om du kan ge ut ditt ricktiga namn så borde nog någon kunna kolla up dina meriter och avgöra om du behöver VLS eller om den bara är p************g.mitt namn är jonte-kör en yamaha blaster-inga meriter alls på banan-hoppar ramp istället-inte direkt grym ännu men de kommer nog nästa år när jag bytt hjuling och vant mej vid rampensnabb presentation av mej där, vågar du ge en om dej, ingen som riktigt tror på dej o ditt skryt men här är ju din chans att överbevisa oss.JAg vet att det är väldigt begränsat i sverige, vilket jag tycker är väldigt tråkigt!JAg kör inte i sverige, inte ofta iaf. Min Mor bor här och då och då kommer jag på besök, kör med hojjen gör jag nere i Holland där pappa bor eftersom han är född där. Mer historia om mig klarar vi oss utan.
anntalet VLS åkare i sverige är nog ganska lätt räknade, så om du kan ge ut ditt ricktiga namn så borde nog någon kunna kolla up dina meriter och avgöra om du behöver VLS eller om den bara är p************g.mitt namn är jonte-kör en yamaha blaster-inga meriter alls på banan-hoppar ramp istället-inte direkt grym ännu men de kommer nog nästa år när jag bytt hjuling och vant mej vid rampensnabb presentation av mej där, vågar du ge en om dej, ingen som riktigt tror på dej o ditt skryt men här är ju din chans att överbevisa oss.
Citat från: "Flexbert"Citat från: "QuadMaster"desamma hah, tönt.desamma fjöllbert
halå vill se meriter, länkade!
om du finns överhuvudtaget så skulle det vara ganska lätt o ta reda på vem du är...du kör vls otakt...mamsen bor i sverige...pappsingen bor i holland....du är supergrymm på o köra....du har jobbat med dinli....du är komiker...NÅN.. måste ju känna dig ....eller? du har motorn i holland o ramen i sunne...