Citat från: "QuadMaster"Citat från: "Flexbert"Citat från: "TAZ"CiteraUt och lär dig åka istället ska man skrata eller gråta, killen som sitter o skryter om VLS. har man VLS kan man inte åka och har även insett detta så därför så skaffar man en grym maskin för att kompensera denna brist :!:Eller så kör jag så bra så jag behöver en bra hoj?Tänk lite längre nästa gång. Svaret var inte riktat till dig.
Citat från: "Flexbert"Citat från: "TAZ"CiteraUt och lär dig åka istället ska man skrata eller gråta, killen som sitter o skryter om VLS. har man VLS kan man inte åka och har även insett detta så därför så skaffar man en grym maskin för att kompensera denna brist :!:Eller så kör jag så bra så jag behöver en bra hoj?Tänk lite längre nästa gång.
Citat från: "TAZ"CiteraUt och lär dig åka istället ska man skrata eller gråta, killen som sitter o skryter om VLS. har man VLS kan man inte åka och har även insett detta så därför så skaffar man en grym maskin för att kompensera denna brist :!:Eller så kör jag så bra så jag behöver en bra hoj?Tänk lite längre nästa gång.
CiteraUt och lär dig åka istället ska man skrata eller gråta, killen som sitter o skryter om VLS. har man VLS kan man inte åka och har även insett detta så därför så skaffar man en grym maskin för att kompensera denna brist :!:
Ut och lär dig åka istället
hur många duktiga förare skryter....?? det är ju tyvär tvärtom....kan man inte hävda sig på banan/hojen får man göra det på andra sätt...typ sitta o dryga sig på atvcenter....vilket är lite underhållande men tänk på oss som inte kan köra osv..vi blir ju ledsna.... 8O 8O 8O
8O 8O 8O !!!Då var vi igång igen då :roll:
anntalet VLS åkare i sverige är nog ganska lätt räknade, så om du kan ge ut ditt ricktiga namn så borde nog någon kunna kolla up dina meriter och avgöra om du behöver VLS eller om den bara är p************g.mitt namn är jonte-kör en yamaha blaster-inga meriter alls på banan-hoppar ramp istället-inte direkt grym ännu men de kommer nog nästa år när jag bytt hjuling och vant mej vid rampensnabb presentation av mej där, vågar du ge en om dej, ingen som riktigt tror på dej o ditt skryt men här är ju din chans att överbevisa oss.
Då var vi igång igen då