ojämna sandmoln där tkr jag.... :?
okej, tror du har en poäng där sötis flex, men ser ingen skilnad på molnen, men dock kör nog quadmaster långsamare, men de beror nog på att han sladar betydligt bredare :wink:
Citat från: "TAZ"okej, tror du har en poäng där sötis flex, men ser ingen skilnad på molnen, men dock kör nog quadmaster långsamare, men de beror nog på att han sladar betydligt bredare :wink:njaa, tror inte det ligger i att han sladdar bredare sötnos, tror det ligger i att han inte kan köra!Kolla vad han kör runt på liksom.....Herregud.
Citat från: "Flexbert"Citat från: "TAZ"okej, tror du har en poäng där sötis flex, men ser ingen skilnad på molnen, men dock kör nog quadmaster långsamare, men de beror nog på att han sladar betydligt bredare :wink:njaa, tror inte det ligger i att han sladdar bredare sötnos, tror det ligger i att han inte kan köra!Kolla vad han kör runt på liksom.....Herregud.haha du är för söt lilla snuttiplutti
Citat från: "QuadMaster"Citat från: "Flexbert"Citat från: "TAZ"okej, tror du har en poäng där sötis flex, men ser ingen skilnad på molnen, men dock kör nog quadmaster långsamare, men de beror nog på att han sladar betydligt bredare :wink:njaa, tror inte det ligger i att han sladdar bredare sötnos, tror det ligger i att han inte kan köra!Kolla vad han kör runt på liksom.....Herregud.haha du är för söt lilla snuttiplutti Försök inte ragga på mig, bögjävel.Ut och lär dig åka istället.
Ut och lär dig åka istället
CiteraUt och lär dig åka istället ska man skrata eller gråta, killen som sitter o skryter om VLS. har man VLS kan man inte åka och har även insett detta så därför så skaffar man en grym maskin för att kompensera denna brist :!:
Citat från: "TAZ"CiteraUt och lär dig åka istället ska man skrata eller gråta, killen som sitter o skryter om VLS. har man VLS kan man inte åka och har även insett detta så därför så skaffar man en grym maskin för att kompensera denna brist :!:Eller så kör jag så bra så jag behöver en bra hoj?Tänk lite längre nästa gång.
Citat från: "Flexbert"Citat från: "TAZ"CiteraUt och lär dig åka istället ska man skrata eller gråta, killen som sitter o skryter om VLS. har man VLS kan man inte åka och har även insett detta så därför så skaffar man en grym maskin för att kompensera denna brist :!:Eller så kör jag så bra så jag behöver en bra hoj?Tänk lite längre nästa gång.