Hej alla glada!! Har inte riktigt gett upp hoppet för en heldag på sadeln än....måste bara få tag på en gängtapp M12*1,25 för att fixa kjedjesträckaren. Kanske nån snäll själ som har en liggande hemma och vill låna ut den 10min??? :wink: Verkar kunna bli riktigt slirit underlag :twisted: Är det nån mer än mig som skulle behöva vara hemma innan 1900 eller vilken tid beräknas ankomst till ble igen?
Inge feglir vi kör utan på lördag
HEBBE!Klas olle i insjön hade den här på websidan:30-6838 M12 57,00kr kan de vanåt?
Hebbe var du in på Ahlsell och lyssna jag har en kompis som jobbar där så vi kan nog få en till bra pris. Jag är ledig i morron så du kan ringa mej om vi ska kolla om det blir billigare om han tar ut en gängtapp. Mitt nummer står på Quadsweden.
Citat från: "Lowest"Hebbe var du in på Ahlsell och lyssna jag har en kompis som jobbar där så vi kan nog få en till bra pris. Jag är ledig i morron så du kan ringa mej om vi ska kolla om det blir billigare om han tar ut en gängtapp. Mitt nummer står på Quadsweden. Du har inga kompisar har jag sagt, bara bekanta. Skål