Kaffe va e dä 8O Dricker inte kaffe men nog kan vi ta en rast ändå
Citat från: "Lowest"Kaffe va e dä 8O Dricker inte kaffe men nog kan vi ta en rast ändå hmm,tar med en lättöl åt dej alltså :wink: skulle det bli uppehåll imorn,så jag slipper imma på visiret :evil:
Citat från: "bagarnisse"Citat från: "Lowest"Kaffe va e dä 8O Dricker inte kaffe men nog kan vi ta en rast ändå hmm,tar med en lättöl åt dej alltså :wink: skulle det bli uppehåll imorn,så jag slipper imma på visiret :evil:Vädret ser bra ut 9 timmar kvar
Citat från: "Lowest"Citat från: "bagarnisse"Citat från: "Lowest"Kaffe va e dä 8O Dricker inte kaffe men nog kan vi ta en rast ändå hmm,tar med en lättöl åt dej alltså :wink: skulle det bli uppehåll imorn,så jag slipper imma på visiret :evil:Vädret ser bra ut 9 timmar kvar Sov nu så ses vi imorn:)
Jag lyckades dra av två av de tre bultarna jag hade kvar så nu blir det upptidigt imorrn och se om jag hinner skruva ihop grejorna!! Hör av mig i morgon innan 0800 få se om allt går som planerat och att inget jävlas. Verkar bli kalashalt imorrn!Sov gott!