hemma igen,tog 35 minuter 8O från borlänge till gustafs!(1,2m)lowest vi måste nog säga att vi kommer till hofors till 10,kunde bara köra runt 50-60 hem idag,vad tror du...
Citat från: "bagarnisse"hemma igen,tog 35 minuter 8O från borlänge till gustafs!(1,2m)lowest vi måste nog säga att vi kommer till hofors till 10,kunde bara köra runt 50-60 hem idag,vad tror du...Jag har varit ut och provat lite f*n va det är halt. Jag har numret till smc och coma så vi kan ringa om det tar längre tid än beräknat. Det kommer att bli en intressant resa i morron det kan jag lova. Har man inte varit nära har man gasat för lite :twisted: Cool avatar Bagarnisse
hoppas nån orkar ploga lite inatt annars blir det spårigt imorn...
Angående den där gängtappen så tror jag att jag har minst 100 såna hemma men vill nog inte låna ut dom, kan ju bli smutsiga. Har till minnes att Lidl krängde kompletta gängnings satser för typ 45 riksdaler, tyckte det var stor humor då men nu förstår jag vad dom var menade för, en kvartiåtta gängning så man kan hänga med på tur.Gratulerar till avatarbytet, slipper jag vakna skrikande på nätterna.Får ni ha så jävla kul imorrn. Själv sitter jag och hoppas på repris från vintern -98 i Gävle, jävlar så gött jag skulle må.
Få se hur det blir om jag blir med beror ju på vädret i natt Vet inte förns imorgom bitti.....men jag hoppas!
Jag ringer Sandvikarna om vi blir sena! Sen får vi se om min maskin startar utan schok annar får väl ni komma och hämta mig några av masarna vet vart jag bor :wink:
Citat från: "SMC"Jag ringer Sandvikarna om vi blir sena! Sen får vi se om min maskin startar utan schok annar får väl ni komma och hämta mig några av masarna vet vart jag bor :wink:Jag vet va du bor :twisted: och jag ringer dej om vi blir sena Drygt 11 timmar kvar