bestämde mig för att kolla på stiften på hojen efter att ha kört med 125-munstycke ett tag, och tog bort skyddskåporna som döljer tändstift-kablaget för att kunna skruva bort själva stiften. jag kunde då, lätt förvånad, konstatera att 2 av 4 skruv som jag antar drar fast toppen i cylindrarna helt enkelt satt löst. så nu sitter jag och undrar hur i hela h**e hälften av de här inte helt oviktiga skruvarna kunde sitta löst. hade inte tändstifskåporna funnits hade skruvarna flugit all världens väg för länge, länge sedan. nu kan man ju bara undra hur illa det är för motorn (har kört bra precis 120 mil), samt försöka klura ut vem som är skyldig till eländet.har någon annan kollat under kåporna och sett något liknande? när jag köpte maskinen så fick jag den med "effektsystemet" monterat från början, kan man anta att det är min åf som är skyldig eller ska man gå på generalagenten om en sån här grej??