Kommer nog byta till en ny kingquad 700.Vill gärna veta vad som är bra och dåligt (förutom att den inte har lika bra 4x4 som Polaris ) med maskinen.Tack på förhand / / Fille
En nackdel är väl att inte yamma själva mc-reggar den. Om du nu tänkt att köra nästan lagligt på gatan (för jag antar att strypningarna inte sitter kvar så länge). Kan vara skönt att få garantier mot ett stort bolag?Och vad jag hört så är det väl bara kawa, Can-AM och polaris? som reggar själva.
Citat från: "Fill333"Kommer nog byta till en ny kingquad 700.Vill gärna veta vad som är bra och dåligt (förutom att den inte har lika bra 4x4 som Polaris ) med maskinen.Tack på förhand / / FilleHALLÅ 8O 8O 8O !!!Vad nu då :?: :?: :?: Skulle inte du ha en 800? Iofs så är ju inte 700 på någe sätt dålig men allefall mindre motor hmm, det ska jag nog PÅMINNA DIG OM SVIKARE :wink:
Suzuki king QuadNackdel mjuk i bak..Annars en kanon hoj om du vill byter du cdi box då blir den rent djävulsk..www.atv-racing.se www.Atvhuset.seHar för 1900:- st som gör under med din hoj..Obs då äre endast utaget insats i avgasröret..
Okej, så man behöver ingen trimdämpare då? för en kompis åker med trimdämpare med insats i o den hörs tyvär på 3 mil Citat från: "Eatv"Suzuki king QuadNackdel mjuk i bak..Annars en kanon hoj om du vill byter du cdi box då blir den rent djävulsk..www.atv-racing.se www.Atvhuset.seHar för 1900:- st som gör under med din hoj..Obs då äre endast utaget insats i avgasröret..
ja vilken cdi-box