he ja du stora vatten håller och sandlåder ja mm som ja alltid sakt de är ej ubåtar vi har me att göra då hihihiha de kul kilsbergen då mvh nek
Kanske e på tror nog jag är på!
vart samlas ni funderar på o va med. tar i så fall med hjulingen på släp o ställer bilen.........
Citat från: "olle arboga"vart samlas ni funderar på o va med. tar i så fall med hjulingen på släp o ställer bilen.........Tänkte att vi kan samlas vid örebro energi (Eon), eller vad som alla tycker passar bäst.Från Eon är det dryga milen på väg (mycke småvägar).../Sniprus
Jag möter upp er nånstans på "vischan" vill inte glida nånstans i örebro med en oreggad hjuling Citat från: "Sniprus"Citat från: "olle arboga"vart samlas ni funderar på o va med. tar i så fall med hjulingen på släp o ställer bilen.........Tänkte att vi kan samlas vid örebro energi (Eon), eller vad som alla tycker passar bäst.Från Eon är det dryga milen på väg (mycke småvägar).../Sniprus
Citat från: "Fill333"Jag möter upp er nånstans på "vischan" vill inte glida nånstans i örebro med en oreggad hjuling Citat från: "Sniprus"Citat från: "olle arboga"vart samlas ni funderar på o va med. tar i så fall med hjulingen på släp o ställer bilen.........Tänkte att vi kan samlas vid örebro energi (Eon), eller vad som alla tycker passar bäst.Från Eon är det dryga milen på väg (mycke småvägar).../Sniprus Låter kanon Kan du ta dig kring trakterna runt Klockhammar :?: iofs en bit därifrån, men alltid nåt att börja me :wink:
eon det som ligger vid atlas copco dit hittar jag.jag jobbar där hi hi.eller menar du stora värme grejen vid stora vägen..