Håller med hubbe. Ni dömmer killen på en massa antaganden som vi inte vet ett skit om. Det kan ha varit så att någon i hans familj blivit sjuk och ringt honom. Han slänger sig på sin 4-hjuling och har självklart hjälm. Bakom en skarp kurva har någon parkerat en moppe som står halvägs ut i vägen/stigen. Det går lite för fort och han hinner inte stanna... Sedan är förmodligen ett senario som det ni skrivit om tidigare, utan hjälm, stila för polarna, Alkohol kanske mer troligt om det vora att han bott i stan. Men han bor på en ö längst ut i stockholms skärgård. Som inte är stor (har vinglat runt där någon midsommar för 1000 år sedan).Och det är kanske inte så konstigt att även pressen skriver skit om "oss" 4-hjulings åkare. För de bygger säkert sina "stories" på samma vaga antaganden som ni gjort.
Nu är det såhär att det antagligen är hans eget fel att han vurpade eftersom han tappade kontrollen över maskinen! sånt händer, sånt får man räkna med!Är det nån som skrivit att de va kul att han vurpa lr!? NEJ! Om du e så jävla ledsen för att han vurpade så ber jag om ursäkt för att vi skrev om det men annars så tycker jag att du ska skita fullständigt i vad jag och andra tycker om att nån kraschar! Jag tycker EXAKT vad jag vill och du vad du vill! Får skriva EXAKT vad jag vill sålänge det inte är t.ex hets mot folkgrupp osv. Tycker du att jag skrivit nått som bryter mot yttrandefriheten så kan du ju ta och anmäla mig och om det inte faller dig i smak att göra de så ber jag dig att sluta klaga på vad fan jag skriver!Tycker nog iaf att du skulle chilla ett par hekto :roll: :roll: men visst för all del ,håll de på damp nivå direkt om det e den tonen du vill att detta forumet ska hålla :?:
Citat från: "Olle_deak"Citat från: "QuadMaster"Citat från: "Fill333"hehehe det är ju sådär när man är i den åldern är 16 själv .... men jag åker inte på nån trimmat moppeskit o töntar runt hahaSen när blev trimmad moppe töntigt ? Moppe ÄGER!!
Citat från: "QuadMaster"Citat från: "Fill333"hehehe det är ju sådär när man är i den åldern är 16 själv .... men jag åker inte på nån trimmat moppeskit o töntar runt haha
Citat från: "Fill333"hehehe det är ju sådär när man är i den åldern är 16 själv .... men jag åker inte på nån trimmat moppeskit o töntar runt haha
hehehe
haha
*Och om man då vill åka scooter och stunta och sånt då?*Då fixar man en motard