Vi var ute och åkte några stycken för nån helg sen, och en bekant har handlat en can-am 600 nånting och de va ju smäck, den satt fast precis överallt alltså :S Iofs är de mer effekt i den osv än i min men man får bara vänta o vänta när man har polaris *skämt, så ni can-am åkare behöver inte brusa upp er* Men att den satt fast ÖVERALLT va inge skämt =/ Citat från: "AtvHudik"Är nog upp till var och en men enligt tester på nätet piskar Can-am de flesta märken i sina respektive klasser
Är nog upp till var och en men enligt tester på nätet piskar Can-am de flesta märken i sina respektive klasser
Citat från: "Fill333"Vi var ute och åkte några stycken för nån helg sen, och en bekant har handlat en can-am 600 nånting och de va ju smäck, den satt fast precis överallt alltså :S Iofs är de mer effekt i den osv än i min men man får bara vänta o vänta när man har polaris *skämt, så ni can-am åkare behöver inte brusa upp er* Men att den satt fast ÖVERALLT va inge skämt =/ Citat från: "AtvHudik"Är nog upp till var och en men enligt tester på nätet piskar Can-am de flesta märken i sina respektive klasserGenom att Can-Am har så kallad Wisco lock fram så är de svåra att köra i terräng innan man lär sig att bemästra den men vänta du så ska du se att din kompis snart hänger på dig. Han kommer bli less på att bara se ditt baklyse.
Hei igjen Lurer på denne TURF: Driver med hjälp av en diffretial. Vil det si at man kan kjøre med alle hastigheter og ha denne TURF tilkobblet ?. For kan man kjøre på veg med TURF inne så er jo det KONGE, den må vel bli mye bedre å kjøre, slipper å få brytning på dekk i svinger... :wink:
Hej!Så vitt ja vet, så har Polaris 56hk...CanAmen piskar nog Polarisen rätt bra i ax, ialf när du kommer upp över 50-60. Sen så tror ja att CanAmen gör en 130-140km/h medans polarisen inte gör mer än 100... Ska väl kanske tilläggas att det är min Polaris ja pratar om nu och den är strypt :idea: Men ja tycker inte det skiljer någe anmärkningsvärt på den och en ostrypt, så det är ju inte helt ointressant info ändå kanske....Hej Palm! inte för att jag ska vara petig men 800 har 65hk och min gör ostrypt 130 Prova med att ta bort strypningen får du se att det är stor skillnad,men som du skrev så är den bra pigg ändå.Mvh /sniprus
Ja, då är det väl bara att tacka o ta imot då!Inte ofta man får 9hk bara sådär...!Blir ju lite frestande att ta bort strypningen nu / Palm
Enligt regbeviset är det 64 hk.Sen verkar dom väga mer i norge...:-)
Gör de!! Orka åka med över 60 hk o inte få använda dom, då kan du ju byta ner dej Citat från: "Palm"Ja, då är det väl bara att tacka o ta imot då!Inte ofta man får 9hk bara sådär...!Blir ju lite frestande att ta bort strypningen nu / Palm