Har dom verkligen börjat sälja 2008:or?Finns Sportsman 500 också som 2008 års modell?Vad fick dig att välja 450 istället för 500 förresten (har inte köpt någon än)? Kul dock att du är nöjd med Bromma skog och trädgård, jag fick också ett gott intryck av företaget när jag var där och provkörde.Ang. lås. Du bör ha en lång kätting som du kan lägga om en stolpe och kring ramen plus ett bra hänglås (båda klassade i klass 3 av SSF/SBSC).För att hänglåset ska klara ur och skur bör du ej välja stiftcylinder utan skivcylinder (Abus eller Abloy) då de anses vara mer väderbeständiga, gärna med en lucka för nyckelhålet.Vidare tror jag att du kan förse fordonet med ett chip som kan spåras efter stöld, men dessa vet jag inte så mycket om. Synd att inte Polaris hakat på det som CanAm nu inför på sina nya fyrhjulingar, nycklar med transponder.mvhMicke (låssmed)
Sedär. Jag köpte ju en 450 sportman för sdär ca en månad sedan o är grmt nöjd med den.. är det bara motorn som är skillnaden (50cc) i noll åttorna? förgasare på den med va?MVH