OCH nu behöver jag ha en ny excenter till bakaxeln, var hittar jag en sådan till bra pris? Kommer ihåg att jag läste om någon som bytit den och lyckats hitta hos någon som man bara kunde köpa den och inte ett komplett bakkit me axel, lager osv....Har sökt men inte hittat något...[/quoteJag har bytt excenter (köpte dock allt nytt där bak) Men ring o kolla med Tommysmotor han kan ha liggandes 0243-223076Lycka till
Citat från: "MisterP"OCH nu behöver jag ha en ny excenter till bakaxeln, var hittar jag en sådan till bra pris? Kommer ihåg att jag läste om någon som bytit den och lyckats hitta hos någon som man bara kunde köpa den och inte ett komplett bakkit me axel, lager osv....Har sökt men inte hittat något...[/quoteJag har bytt excenter (köpte dock allt nytt där bak) Men ring o kolla med Tommysmotor han kan ha liggandes 0243-223076Lycka tillNope, pratade med honom men han hade inget liggandes, men han får nog ta hem en till mig och skicka den... Verkar inte finnas någe annat "bra" ställe som har, vore bäst om det fanns något i närke-trakten..... Men men.....