http://motoalliance.com/index.cfm/pageid/180skickar till sverige. Om jag förstått rätt så är det dom som importerar viper till usa också.. Men inte säker. Nog är det väl attans att ingen driftig människa som vill tjäna lite extra tar hem sånna här till sveriga. Antingen venom eller gorilla. Än om man gör det lagligt med tull och moms påslag blir det ju galet billigt. Skulle man beställa lite kvantiteter skulle säkert priset bli ännu bättre...84 dollares för en winch.. ca 520 spänn plus moms plus tull blir 729:- Då har jag inte tullsatt frakten och inte räknat frakten alls men vad skulle 1000 winchar kosta att frakta hit? säg 10 loppor då är et 112 kronor per winch... 841:- Om vi dubblar priset ut till kund kostar den då 1682:- OBS allt detta räknat på att man betalar till kund priset i usa. Man borde få lös dom för kanske 54 dollars Då blir samma uträkning 1161:- UT TILL KUND jag skulle köpa massor om nån sålde sånna till mej för det priset.Kan ingen vänlig själ berätta vart jag tänker galet... Om man vill göra det lite mer komplicerat kan man ju ta dom direkt från kina också.. Men sånt har jag varit inblandad i tidigare och det skulle vara enklare att ta det från nån typ venom som har ett färdigt koncept.//H