Strålkastarfilmen harmonierade ju mycket bra mot den matta svarta kulören!
Blev några mils körning idag, och ojojdå vad det ger mersmak! När man kommit hem vill man ju iväg igen! Fick svetsat mellanröret idag och har nu monterat dit avgassystemet igen.Tog några bilder också... (M8-bulten till fästet ska bytas ut mot en med insexskalle ) Å en bild där de nya crosshjulen smat spacers också syns...
Min dinlidag har varit omskakande.. Tror den snart får gå ut på annons. Svårt med quadkomfort när man vant sig vid atvkomfort
Riktigt snyggt, har du bestyckat än?
Njet, ska börja grejja å dona med det så småningom, byta luftfilter med.
Rullar på en goes 520 sen några månader.. Långt ifrån samma klipp i maskinen men mö mjukare åkning. Tror mest det beror på ovana och lite otränad, men dinlin har alltid varit rätt hård. Får se vad det blir av det men lutar som sagt mot annons..
Tror ca 800-850mil i min ägo. Fan, det var visst en del Funderade faktiskt på det när jag körde idag. Undrar om man kan stoppa om dynan med lite tjockare foam?Men i grunden är det nog dämparna som inte är riktigt gjorda för terrängen. Går inte justera dom tillräckligt mjuka. Säkerhetsgrej antar jag, är dom hårda på mjukaste minskar risken att tippa den på vägen när det kränger och sjunker.