Hade en TOPPEN lördag på Svansta i Nyköping.Trail o Mudrace, vågade bara köra Trail.Nervös som fan, men fick massa bra tips från alla som va med.Kan varmt rekomendera att va med på en sån dag, man lär sig en massa nytt, det gjorde iallafall jag.Kommer lite bilder här.Nollade på 3 etapper, det är jag jävligt nöjd med.Nackdelen va att växlarna krånglade som fan, trots att jag ställt ner varvtalet.
Citat från: DinliRobban skrivet 8 maj 2011 kl. 21:20:32Hade en TOPPEN lördag på Svansta i Nyköping.Trail o Mudrace, vågade bara köra Trail.Nervös som fan, men fick massa bra tips från alla som va med.Kan varmt rekomendera att va med på en sån dag, man lär sig en massa nytt, det gjorde iallafall jag.Kommer lite bilder här.Nollade på 3 etapper, det är jag jävligt nöjd med.Nackdelen va att växlarna krånglade som fan, trots att jag ställt ner varvtalet.Bra bilder Jag skulle väldigt gärna köra trail men det verkar bara förekomma i sydligare delar av landet..
Blev en sänkning av framskärmarna idag, 10cm!
Citat från: DinliRobban skrivet 8 maj 2011 kl. 21:20:32Hade en TOPPEN lördag på Svansta i Nyköping.Trail o Mudrace, vågade bara köra Trail.Nervös som fan, men fick massa bra tips från alla som va med.Kan varmt rekomendera att va med på en sån dag, man lär sig en massa nytt, det gjorde iallafall jag.Kommer lite bilder här.Nollade på 3 etapper, det är jag jävligt nöjd med.Nackdelen va att växlarna krånglade som fan, trots att jag ställt ner varvtalet.Fungerade centhorn bra i trailen? vilken svårighetsgrad körde du?mvh Håkan
Citat från: Crillej skrivet 29 maj 2011 kl. 18:53:08Blev en sänkning av framskärmarna idag, 10cm!Verkligen snyggt. Trodde du skulle göra som vissa andra gör med att sätta dem lågt över hjulen när jag såg att du skulle sänka skärmarna. Det var ju tur det, då jag tycker en dinli ska ha framskärmarna där dem sitter fast lite lägre.Kasta in en bild även framifrån om du harSjälv gjorde jag en enkel variant med att bryta ned dem försiktigt, så dem sänktes kanske 5-10 cm även för mig.