9 mil på ställ tillsammans med goa gubbar.... kan de bli så mycket bättre
Var ute nu i eftermiddags och körde. Slutade turen med att civilpolisen stannade mig. De trodde att man måste ha mc-kort för att köra på den men jag var helt 100 på att man får köra på B-kort. Kollade lite i papper men de fanns ingenting egentligen som "bevisade" det. Slutade i alla fall med att de släppte mig och de skulle kolla upp det.Roligt att sitta där och inte ha några direkta bevis
Citat från: HjelmeN skrivet 16 april 2011 kl. 20:27:27Var ute nu i eftermiddags och körde. Slutade turen med att civilpolisen stannade mig. De trodde att man måste ha mc-kort för att köra på den men jag var helt 100 på att man får köra på B-kort. Kollade lite i papper men de fanns ingenting egentligen som "bevisade" det. Slutade i alla fall med att de släppte mig och de skulle kolla upp det.Roligt att sitta där och inte ha några direkta bevis Lite skrämmande ändå att polisen ännu inte förstått att en fyrhjulig MC för framföras med B-körkort, de var väl en sak där i början när fyrhjulingar blev vägreggade men nu har det ju funnits så pass många år.