(Igår) Min absolut första Dinli dag. Vilken dag kan man säga!Det börja såklart med att arbetsdagen var VÄLDIGT låååång. Slutar för dagen (16:00) och åker så fort som möjligt hem då det är strålande sol ute Kränger på mig alla dessa crosskläder då invigningsturen skulle bli "speciell". När jag väl har allt på mig och ska starta den så händer det inte allt för mycket i batteriet. "Nähe tänkte jag" jag körde den ifrån släpet dagen innan, men men. Fick jag en lysande ide´ att jag skulle rullstarta den. 8 vändor upp och ned för en backe och jag var totalt slut (Lättare att rullstarta en cross tydligen ) Gav i alla fall upp och tog bilen till biltema för att köpa batteriladdare och satte batteriet på laddning (19:00). Försök nr.2 så startar den väldigt fint då batteriet var lite laddat. Kommer ca 100m och den dör igen (Självmordstankar) Då var det slut på bensin. "Jaha" tänkte jag och tog bilen till macken och tankade en dunk på ca 4liter. Nu var kl 22:00 och det var definitivt inte sol ute. Det slutade med att jag fick en premiärtur kl 22:20. Avslutningsvis så kan jag säga att det var det värt
Fina bilder kul o se lite Arbetsmaskiner i den här tråden:)