130/70-10 tror jag.. kan va 90 i profil oxå. sett en raptor med exakt samma monterade o det såg kanon ut.. tror de ska va lika breda fälgar ungefär.. slänger upp bild sen Citat från: Isoaho skrivet 14 juli 2010 kl. 22:08:58Citat från: joeychandlerson skrivet 7 juli 2010 kl. 07:56:35Får återkomma om bettet.. kan tänka de (scooterdäcken) är hala när det regnar. Det får gå då jag är ute efter att de ska rulla lätt och vara runda vilket en del verkar tycka att de ska göra/vara.Mvh JoeVilken däck dimension tog du? sugen på att byta till scooterdäck fram. lägg gärna in en bild på däcken monterat på fälg, kan tro att det blir en aning stretch
Citat från: joeychandlerson skrivet 7 juli 2010 kl. 07:56:35Får återkomma om bettet.. kan tänka de (scooterdäcken) är hala när det regnar. Det får gå då jag är ute efter att de ska rulla lätt och vara runda vilket en del verkar tycka att de ska göra/vara.Mvh JoeVilken däck dimension tog du? sugen på att byta till scooterdäck fram. lägg gärna in en bild på däcken monterat på fälg, kan tro att det blir en aning stretch
Får återkomma om bettet.. kan tänka de (scooterdäcken) är hala när det regnar. Det får gå då jag är ute efter att de ska rulla lätt och vara runda vilket en del verkar tycka att de ska göra/vara.Mvh Joe
Isoaho: Vars beställde du Dunloparna?? Lär bli fina de däcken Mvh Joe
Fått på mina däck nu och hunnit köra drygt 10mil. Fan så underbar hjulingen blev att köra nu, spårkänsligheten försvann helt och skakningarna också så jag är helnöjd
Citat från: Isoaho skrivet 22 juli 2010 kl. 07:41:31Fått på mina däck nu och hunnit köra drygt 10mil. Fan så underbar hjulingen blev att köra nu, spårkänsligheten försvann helt och skakningarna också så jag är helnöjd Vad har du för däck?