Nu e det slut med Dinlidagar för mig Efter 4år och 3447mil så känns det som det var dax att byta Kör numera en hoj där det finns både eftermarknads delar och reservdelar i massor och max 2dagars väntetid på dito //Nonne
Citat från: Nonne skrivet 25 juli 2009 kl. 23:21:31Nu e det slut med Dinlidagar för mig Efter 4år och 3447mil så känns det som det var dax att byta Kör numera en hoj där det finns både eftermarknads delar och reservdelar i massor och max 2dagars väntetid på dito //NonneHar du åkt med samma maskin 3447 Mil Har det blivit mycket delar i så fall
Konstigt att man kör 3500 mil med ngt man är så missnöjd med.Jag tycker det verkar vara ngn annan anledning!
Citat från: Nymoen skrivet 4 juli 2009 kl. 20:55:26Citat från: joeychandlerson skrivet 4 juli 2009 kl. 18:23:11theee666hmm låter ju weird att den slår igång när du vrider på nyckeln min fläkt går aldrig heller igång men de ska vara bra varma för det har jag hört. min kylarvatten nivå ligger aldrig för högt för att ja ska oroa mig men ska ändå försöka testa givaren elr liknande snartmvh joeSamma här min har inte startat heller när jag kör , Men den fungerar när man sätter i hop kablarna.. Man är ju lite oroad att det är något fel på givaren ...I dag startade fläkten för första gången Men då hade det varit mycket lek , Den slutade surra efter en kort stund
Citat från: joeychandlerson skrivet 4 juli 2009 kl. 18:23:11theee666hmm låter ju weird att den slår igång när du vrider på nyckeln min fläkt går aldrig heller igång men de ska vara bra varma för det har jag hört. min kylarvatten nivå ligger aldrig för högt för att ja ska oroa mig men ska ändå försöka testa givaren elr liknande snartmvh joeSamma här min har inte startat heller när jag kör , Men den fungerar när man sätter i hop kablarna.. Man är ju lite oroad att det är något fel på givaren ...
theee666hmm låter ju weird att den slår igång när du vrider på nyckeln min fläkt går aldrig heller igång men de ska vara bra varma för det har jag hört. min kylarvatten nivå ligger aldrig för högt för att ja ska oroa mig men ska ändå försöka testa givaren elr liknande snartmvh joe
Finns ett litet expansions kärl på vänste sida vid kylaren, där ska även finnas mårkningar så du kan se nivån.