Idag blev det ca 4 mil på småvägar runt i trakten och en sväng i stan, går riktigt fint, roligt när det börjat komma fram lite grus på några av vägarna iaf Funderar på att flytta packväskan till främre lasträcket istället, provade köra lite på bakhjulen idag och det känns som att väskan där bak är i vägen om man måste skutta av bakåt, det känns som man har lite respekt för maskinen när den reser, inte som den lilla 200an jag hade tidigare
Citat från: Rackelsmurf skrivet 11 april 2009 kl. 20:07:58Idag blev det ca 4 mil på småvägar runt i trakten och en sväng i stan, går riktigt fint, roligt när det börjat komma fram lite grus på några av vägarna iaf Funderar på att flytta packväskan till främre lasträcket istället, provade köra lite på bakhjulen idag och det känns som att väskan där bak är i vägen om man måste skutta av bakåt, det känns som man har lite respekt för maskinen när den reser, inte som den lilla 200an jag hade tidigare Kör du på bakslangarna med din.......?Hur lyckas du med det!!!
Min har varit toppen var ner till Motorbiten och köpte mig en Dinli 700 idag:-) så nu har man precis blivit klar med dom första 50 lugna minuterna.Så ikväll ska det skruvas och pysslas lite.