Har du kvar org dämparna än?
Citat från: Onlyhenke skrivet 23 november 2008 kl. 09:25:41Har du kvar org dämparna än?Org.bakdämpare och Engans fram.....//Nonne
Citat från: Nonne skrivet 23 november 2008 kl. 11:17:52Citat från: Onlyhenke skrivet 23 november 2008 kl. 09:25:41Har du kvar org dämparna än?Org.bakdämpare och Engans fram.....//NonneOK du har inte funderat på att byta bak?Blir ju en helt annan maskin.(blir en yamma 450 då, men vem vill ha en sån)
Jodå visst har jag funderat på det Anledningen till framdämpar bytet var att orginal verkligen sög balle på bana och jag hade 3 tävlinga kvar att köra blablabla..... skulle bytt bakdämparen med men hittade ingen jag ville ha Nu har jag lagt ner det projektet och inväntar våren då troligtvis en LTR450 skall införskaffas i stället Dinlin är jag jäkligt nöjd med men det funkar inte i längden att äga en maskin vars importör satsar på en hel näve olika maskiner samtidigt (en seriös importör arbetar för sitt märke och håller det högt samtidigt som eftermarknads produkter utvecklas för att möta gamla och nya kunder )P.s verkligheten kommer alltid i fatt //Nonne
Citat från: Nonne skrivet 6 december 2008 kl. 12:33:10Jodå visst har jag funderat på det Anledningen till framdämpar bytet var att orginal verkligen sög balle på bana och jag hade 3 tävlinga kvar att köra blablabla..... skulle bytt bakdämparen med men hittade ingen jag ville ha Nu har jag lagt ner det projektet och inväntar våren då troligtvis en LTR450 skall införskaffas i stället Dinlin är jag jäkligt nöjd med men det funkar inte i längden att äga en maskin vars importör satsar på en hel näve olika maskiner samtidigt (en seriös importör arbetar för sitt märke och håller det högt samtidigt som eftermarknads produkter utvecklas för att möta gamla och nya kunder )P.s verkligheten kommer alltid i fatt //NonneOk så du kör även tävlingar med dinlin, men inte rena crosstävlingar väl? (fast varför inte)Håller verkligen med att det är synd att det inte satsas ordentligt på ett märke (dinli) och fortsätter utvecklingen där, (gärna lite olika sponsrade förare som kan visa upp och tvätta bort lite felaktigt rykte)Även konstigt att det satsas på maskiner som konkurrerar med sina egna kan jag också tycka.Men men kanske svårt att överleva på ett nytt märke och därför satsas på fler.